You Are Here: Home » Media » Στη νέα καμπάνια της Lacta, η τεχνητή νοημοσύνη προσπαθεί να καταλάβει την γεύση της αγάπης.

Στη νέα καμπάνια της Lacta, η τεχνητή νοημοσύνη προσπαθεί να καταλάβει την γεύση της αγάπης.

Στον καιρό της ραγδαίας ανάπτυξης στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, η Lacta με τη νέα της καμπάνια έρχεται να ρωτήσει: Τι είναι αυτό που μας κάνει πραγματικά ανθρώπους; Τι ξεχωρίζει την ανθρώπινη φύση από την τεχνητή νοημοσύνη; Κι αν ένα ρομπότ μπορούσε να φάει Lacta, θα καταλάβαινε άραγε τι είναι η αγάπη;

Η καμπάνια ξεκινά με ένα τηλεοπτικό σποτ που δείχνει ένα ρομπότ με ανθρώπινη μορφή στο μέλλον, να αναρωτιέται τι είναι η αγάπη βλέποντας σκηνές από την ιστορία ενός ζευγαριού. Τα οξύμωρα του έρωτα, της φαντάζουν ακατανόητα. Πώς γίνεται οι άνθρωποι, χωρίς να έχουν δεδομένα, να ερωτεύονται μόνο με μια ματιά; Πώς μπορούν να συγχωρούν κάποιον που τους έχει πληγώσει; Ίσως γιατί τελικά αγάπη, σημαίνει… να ζεις!

Η καμπάνια δεν σταματά όμως στα φιλοσοφικά αυτά ερωτήματα. Η digital διάστασή της έρχεται να δώσει απάντηση, με την πραγματική βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, στο ερώτημα «Τι είναι αγάπη;» που αποτελεί μία από τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις διεθνώς στο Google. 

thetasteoflove.gr

Έτσι οι επισκέπτες του site “thetasteoflove.gr” μπορούν να δώσουν την δική τους ερμηνεία στο ερώτημα, ανεβάζοντας μια φωτογραφία τους που δείχνει τι είναι για αυτούς η αγάπη, που αναλύεται από λογισμικό με Artificial Intelligence σε συνεργασία με το Google. Οι συμμετοχές τους στη συνέχεια συσχετίζονται με αυτές χιλιάδων άλλων χρηστών, μέσω αλγορίθμων μηχανικής μάθησης και απεικονίζονται σε ένα τρισδιάστατο περιβάλλον, προκειμένου να αναδυθούν patterns και κοινά στοιχεία για το τι είναι για όλους μας η αγάπη.

Τι είναι η αγάπη;

Η ELLi, το ρομπότ της τηλεοπτικής διαφήμισης, είναι αυτή που προσκαλεί και τους χρήστες του Internet σε δράση, μέσω μιας πρωτότυπα στοχευμένης καμπάνιας στα Social Media. Έτσι, ενώ η ELLi ξέρει τα πάντα, δεν μπορεί να καταλάβει τι είναι η αγάπη και ζητά από τους χρήστες του site να την βοηθήσουν να μάθει…

Έτσι για παράδειγμα, οι γυναίκες χρήστες στην desktop έκδοση του Facebook, βλέπουν το παρακάτω video:

Η καμπάνια θα κορυφωθεί με την κυκλοφορία της νέας ωριαίας τηλεταινίας της Lacta, με τίτλο «Η γεύση της αγάπης», στο Internet και στην τηλεόραση του Alpha, στις 14 Φεβρουαρίου, ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου. Στην ταινία πρωταγωνιστούν ο Φάνης Μουρατίδης και η Φιόνα Γεωργιάδηστον ρόλο της ELLi, αλλά και το ζευγάρι της τηλεοπτικής διαφήμισης, Δημήτρης Κίτσος και Μελισσάνθη Μάχουτ

Φάνης Μουρατίδης - Φιόνα Γεωργιάδη - Lacta- Η γεύση της αγάπης

Η ιστορία αφορά έναν 45άρη άντρα που ζει με μια όμορφη κοπέλα που προβλέπει κάθε του επιθυμία, χωρίς να του ζητά τίποτα σε αντάλλαγμα μιας και η ίδια είναι ρομπότ και το έτος είναι το 2038. Μέχρι που το λειτουργικό της σύστημα αναβαθμίζεται με Τεχνητά Συναισθήματα και απαιτεί να μάθει «τι είναι η αγάπη»…

Lacta - Η γεύση της αγάπης - poster

Η σκηνοθεσία είναι του Άκη Πολύζου σε σενάριο της Μυρτώς Κοντοβά από μια ιστορία του Πάνου Σαμπράκου. Την παραγωγή έχει αναλάβει η Foss Productions και την επιμέλεια η OgilvyOne Athens στo πλαίσιo της integrated καμπάνιας που επιμελείται μαζί με την Bold Ogilvy & Mather. 

Η συνέχεια στις οθόνες σας.

Πηγή Άρθρου

Leave a Comment

Scroll to top